erreur d'importation

Willem Ferguson willemferguson at zoology.up.ac.za
Sat Oct 27 01:46:24 PDT 2018

On 2018/10/27 06:29, Thiago Macieira wrote:

> Inline translation:
>
> I am facing this problem on my Galileo Sol Full from UWATEC after the change
> of version (upgraded, I guess)  4.8.3

> I have even tried to go back to the old version -- nothing happened.

> Subsurface does not want to import my dives any more.

> There haven't been any modifications to the file subsurface.bin.

> I hope you'll find this problem.

J'espère que Jean-Yves rèpond á cette correspondence, d'autant plus le
message de Linus il y a deux jours.

J'ai un Uwatec Galileo Trimix et je n'ai pas cette erreur: m'importation
est parfaite utilisant 4.8.3. Peut-être cette problème est locale sur
l'ordinateur de Jean-Yves?

Cordialement,

willem

--
This message and attachments are subject to a disclaimer.

Please refer to
http://upnet.up.ac.za/services/it/documentation/docs/004167.pdf
<http://upnet.up.ac.za/services/it/documentation/docs/004167.pdf> for
full